Voorbereiding - Reisverslag uit Middelkerke, België van maarten timmers - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Middelkerke, België van maarten timmers - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg maarten

17 April 2017 | België, Middelkerke

Na al onze USA-reizen hebben wij onze interesse nu meer op Europa gericht. Enerzijds ingegeven door de problemen om Amerika in te komen (Homeland-Security) en anderzijds dat wij het toch ook wel makkelijk vinden binnen Europa met eigen auto te reizen.
Wij waren begin juni 2015 gedurende 1 week voor de 1e keer in Porec op het schiereiland Istrië van Kroatië en dat is ons toen zeer goed bevallen. Dat was mede te danken aan het uitstekende appartement dat wij toen huurden.
Daarom probeerden wij van de eigenaar nu opnieuw hetzelfde appartement te huren, maar dat was helaas voor de door ons gekozen periode niet meer beschikbaar.
Verder zoekend naar appartementen in Porec die wel aan onze tijd en wensen beantwoorden vonden wij een appartement vlakbij waar wij in 2015 vertoefden. Dichterbij het centrum en slechts een kleine 200 meter verder van zee. Met tuin en een BBQ, dus daar zullen wij best wel regelmatig gebruik van gaan maken. Van 17 juni t/m 1 juli hopen wij daar dan van onze vakantie te genieten.
Omdat Porec toch wel 1450 km sturen betekent hebben wij in Siegsdorf langs de A8 in Beieren een overnachting gereserveerd. Vandaar is het dan nog ongeveer 460 km naar Porec, maar we verwachten dat we dan wel meer oponthoud zullen hebben bij het overschrijden van de grenzen van Oostenrijk/Slovenië en die van Slovenië/Kroatië.
Omdat ook op de terugreis van Porec naar huis dezelfde afstand overbrugd moet worden hebben we in Seefeld in Tirol, Oostenrijk hotelaccommodatie geboekt voor 3 nachten.