Voorbereiding - Reisverslag uit Veen, Nederland van maarten timmers - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Veen, Nederland van maarten timmers - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg maarten

15 Mei 2019 | Nederland, Veen

Opnieuw trekken wij door de States en ditmaal door de meest noord-westelijke staten.

We starten in San Francisco, CA waar we 6 dagen blijven. Daarna in grote lijnen via Medford, OR, Portland, OR naar Seattle, WA in noordelijke richting.

Dan trekken wij in zuid-oostelijke richting via Spokane, WA, Missoula, MT, Yellowstone National Park naar Cody, WY.

Terug naar Yellowstone en Grand Teton, waarna we via Idaho Falls, ID naar Salt Lake City, UT in zuidelijke richting reizen.

Daarvandaan in zuid-westelijke richting naar Reno, NV, Lake Tahoe/Insterstate, NV, verder door Yosemite NP naar Mariposa, CA.
Dan maken we het rondje compleet naar San Jose, CA, waarvandaan we weer naar de airport vertrekken.

Inmiddels zijn de tickets, auto en alle hotelovernachtingen gereserveerd en hebben wij "toestemming" van de USA gekregen (esta-formulier) om binnen te komen.

• 15 Mei 2019 - 06:54

Nathalie, Gino En Françoise:

OK, heb het genoteerd, ik sluit dus in die periode en ga mee...