Vertrek dag 1, 6 juli 2022 - Reisverslag uit Veen, Nederland van maarten timmers - WaarBenJij.nu Vertrek dag 1, 6 juli 2022 - Reisverslag uit Veen, Nederland van maarten timmers - WaarBenJij.nu

Vertrek dag 1, 6 juli 2022

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg maarten

06 Juli 2022 | Nederland, Veen

Vandaag is de dag waarnaar we al een poosje hebben uitgekeken. De vakantie gaat beginnen en we starten met mooi weer.

Gisteren heb ik samen met Janneke bijna alles ingepakt. De afgelopen weken had ik alles al telkens opgeschreven waar ik zeker aan moest denken. 's Middags al heel veel klaargelegd, maar omdat er vanmorgen nog veel gebruikt moest worden voor de verzorging van Maarten, kon dat pas als laatste ingepakt worden.

Ondanks dat alles al bedacht was, was het toch nog best een werk en ook vanmorgen met de laatste dingetjes zelfs een klein beetje hectisch. Maar Maarten dacht gelukkig ook nog goed mee en zo stonden we om 9 uur klaar om door de taxi opgehaald te worden.

Klokslag 9 uur was de taxi er en zo reden we om 9.12 uur de Nieuwstraat uit richting Nijmegen.

• 05 Juli 2022 - 18:50

Carla:

Heel veel plezier

• 06 Juli 2022 - 13:32

Ineke:

Goede reis en geniet ervan.

• 06 Juli 2022 - 17:19

Astrid :