Cruise 8 juli 2022 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van maarten timmers - WaarBenJij.nu Cruise 8 juli 2022 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van maarten timmers - WaarBenJij.nu

Cruise 8 juli 2022

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg maarten

08 Juli 2022 | Nederland, Rotterdam

donderdag 7 juli

Gelukkig redelijk geslapen. Jopie heeft mij ontbijt op bed gebracht. Heerlijk die Duitse broodjes. Daarna eerst zelf gewassen en aangekleed. Jopie heeft Maarten gewassen en verschoond. Alles een beetje vinden is nog lastig. Samen met Jopie Maarten uit bed getild en in de stoel gezet. Medicijnen toegediend en voeding aangehangen. Klaar om naar het bovendek gegaan. We waren zojuist gaan varen richting Gorkum. Je ziet van alles langskomen en je ziet veel zandstrandjes.

• Het was best een interessante vaartocht. Maarten heeft heerlijk zitten genieten. Weer naar de Lunch. Erg lekker. Even rusten op de kamer en om 3 uur legde hij aan aan wal in Gorkum. We zagen Irene al aan komen lopen om ons te bezoeken. Zij is gewoon de loopplank opgelopen en naar ons toe gelopen. Niemand controleemet wat lekk. De hut beke. Kopje Thee met wat lekkersee

De hut bekeken. Daarna ook met Jopie erbij de stad ingelopen. Autovrije straten doorgelopen. Gelukkig droog met een zonnetje. om half 6 weer terug en gerust tot 6 uur. Het avondeten was weer aan de beurt. Honger nog lang niet maar ja het was toch weer erg lekker. Het glas Riesling smaakte er weer bij. Nu zitten we bij de koffie dit verslag te schrijven. Ondertussen maakten ze onze bedden schoon waar nog stof lag. Dat had Jopie gezien en het personeel gevraagd te komen kijken. Om10.30u komen ze Maarten weer in bed leggen.

Vrijdag 8 juli

Vanmorgen om half 7 werd de boot gestart. We waren gewekt door een heerlijk zonnetje. Van het varen zelf hadden we weinig last. Vanuit bed kon Maarten kijken waar we langs voeren. Om half negen was ik aangekleed en kwam Jopie naar onze kamer na al ontbeten te hebben. Toen ben ik naar het heerlijke ontbijtbuffet gegaan. Ondertussen was Jopie begonnen met de verzorging van Maarten. Aan het ontbijt zag ik dat we al naar Erasmusbrug kwamen. Heb toen snel wat fotoos gemaakt. Voorzichtig en met beleid hebben Jopie en ik Maarten in de stoel gehesen. Dat ging al iets beter dan gisteren. Dus we zaten nog voor half 11 al op het zonnedek. Het was nog een tikje fris.Maarten heeft een alkoholvrije aardbeiencocktail besteld. Om 1 uur alweer lunchtijd.Daarna in onze hut de nodige dingen gedaan en het apparaat opgeladen want we zouden nog gaan wandelen in Rotterdam. Jopie kreeg nog bezoek van ene Michel die ook verpleger is van beroep. Koffie met wat lekkers genuttigd en aan de wandel gegaan. Jopie had een rolstoel voor mij geregeld. Dan kon zij mij duwen. Maarten natuurlijk met zijn elektrische. Gelukkig ging Michel mee, die kon Maarten in de gaten houden en helpen want het was levensgevaarlijk druk in de stad met voetgangers fietsers brommers trams autoos enz. De wandeltocht ging over de Coolsingel richting Lijnbaan en toen weer terug. Toen was het al bijna tijd voor het avondeten.Daarna nog in het late avondzonnetje koffie gedronken en gekletst. En ja, het is alweer half 10 geworden. Om 10 uur hijsen ze Maarten weer in bed.

• 09 Juli 2022 - 09:02

Carla:

Zo dat ziet er heerlijk uit. Geniet er nog van.